Tere tulemast professionaalsete ilutoodete veebipoodi www.salonline.ee!
Meie, SALON LINE meeskond, täname juba ette veebipoe kasutustingimuste järgimise eest! See aitab meil tellimust kiiremini vormistada ja kohale toimetada! Täname koostöö eest!
Enne tellimuse esitamist lugege hoolikalt läbi SALON LINE veebipoe www.salonline.ee tingimused.
Selle veebipoe kasutamist jätkates nõustub kasutaja (Klient) järgima allpool toodud ja kirjeldatud tingimusi. SALON LINE veebipoes on meil tooteid 3 kasutajarühmale - jaeklient (eraisik), professionaalne (eraisik või juriidiline isik) ja hulgiklient (juriidiline isik)
1 HANKELEPING
Kliendi Tellimus on pakkumine SALON LINE'ile Kliendi tellitud toote(de) tarnimiseks.
2 HINNAD JA KAUPADE SAADAVUS
Kõik hinnad on eurodes koos käibemaksuga 21%. Määratud allahindlusprotsendid on ümardatud lähima kümnendikuni ja kehtivad toote juures märgitud perioodil.
Veebipoes esindatud kaupade hinnad võivad ette teatamata muutuda. Tellimuse esitamisel hinnad ei muutu.
Pärast Tellimuse kättesaamist, juhul kui mõni tellitud kaup pole saadaval, saadetakse informatsioon Kliendi poolt määratud e-postile 1-2 tööpäeva jooksul. Kauba eest, mida pole saadaval, tasu ei võeta. Makse sooritamise korral kantakse vahe maksjale tagasi.
Vaatamata meie jõupingutustele on võimalik, et kaubale pakutud hind on vale. Tellimuse töötlemisel kontrollime hindade tegelikkust ja:
- juhul kui toote tegelik hind on kõrgem kui e-poes märgitud, võtame teiega enne tellimuse saatmist ühendust, et selgitada, kas õiglase hinnaga toode on tellimuses käsitletud või tühistatud
- juhul kui toote tegelik hind jääb e-poes märgitust madalamaks, tuleb tasuda toote tegelik hind (madalaim)!
3 TOOTETEAVE
Kui tootega kaasasolevas teabes ei ole sõnaselgelt öeldud, ei ole SALON LINE selles e-poes loetletud toodete tootja.
Meie, SALON LINE'i meeskond, töötame alati selle nimel, et tagada toote poolt pakutava teabe täpsus ja õigsus. Siiski on võimalus, et toote tegelik pakend ja kirjeldus võivad erineda veebipoes esitatavast teabest. Toote täpsustatud komponendid võivad samuti erineda. Kogu veebipoe veebisaidil esitatud teave on ainult informatiivsel eesmärgil. Enne toote kasutamist lugege alati läbi selle kasutusjuhend. Toote annotatsioonides olevad kirjeldused esitab tootja või ametlik esindaja. SALON LINE ei vastuta lahknevuste eest algse tootekirjelduse ja märkuste vahel.
Ohutuse kaalutlustel või seoses muu toote kohta käiva teabega on vajalik hoolikalt tutvuda toote kohta toodud teabega või ebaselguse korral pöörduda annotatsioonis märgitud edasimüüja poole.
Selle veebipoe sisu ei ole mõeldud asendama arsti, apteekri või muu tervishoiutöötaja nõuandeid. Võtke kohe ühendust oma tervishoiuteenuse osutajaga, kui kahtlustate terviseprobleemi. Tooteteave ei ole mõeldud ühegi haiguse või halva tervise diagnoosimiseks, raviks ega ennetamiseks.
SALON LINE ei võta endale vastutust toote tootja või muude kolmandate isikute kohta esinevate ebatäpsuste või valeandmete eest.
Kui toode ostetakse professionaalsete hindadega, on see kinnitus, et toode on ostetud professionaalseks kasutamiseks ja on mõeldud kasutamiseks ainult koolitatud, sertifitseeritud iluprofessionaalile (iluteenuste osutamiseks) - kosmeetik, kosmeetik, juuksur, maniküür , pediküür jne Professionaalse kauba tellimisel (toote all viide- Professionaalid) kinnitab Klient, et ta on diplomeeritud spetsialist ja on koolitatud, omab oskusi kasutada tellitud professionaalset kaupa ning võtab täieliku vastutuse kasutamise ja kauba tagajärjed, mis võivad isikul tekkida toote mittesihipärase kasutamise tõttu.
4 TELLIMUSE ESITAMINE
Tellimuse vormistamiseks tuleb valida SALON LINE veebipoe pakutavas valikus olevad kaubad ja lisada need Ostukorvi.
Ostukorvi sisu vaatamiseks tuleb vajutada avalehe paremas ülanurgas Ostukorvi sümbolile.
Igal ajal on võimalik Ostukorvis olevat kaupa ja kogust muuta või naasta veebipoe tootekataloogi ja ostlemist jätkata! Tellimuse vormistamiseks tuleb vajutada lahtrisse "Soorita ost" ja täita kõik antud andmed.
4.1 Jaeklient või professionaal
Kui Klient on SALON LINE veebipoe registreeritud kasutaja, kutsume Sind oma SALON LINE kontole sisse logima. Kui tellimus esitatakse esimest korda ja soovite saada oma SALON LINE kasutajakonto, on vaja täita Registri jaotises toodud andmed.
Professionaali privileegide saamiseks – kõigi toodete ostmiseks ja toodete ostmiseks professionaalsete hindadega tuleb enne tellimuse esitamist olla Professionaaliks registreeritud ja aktiveeritud PROF konto.
Registreeruda saab kauplus-baasis SALON LINE, Lastadijas tänav 14, Riia, Infokeskus (1. korrus), esitades isikut tõendava dokumendi ja kutsediplomi, mis kinnitab kutsekvalifikatsiooni omandamist konkreetsel erialal või veebipoes. jaotis Professionaalid.
Juhul, kui Klient on juba registreeritud klient-professionaal kaupluse baasis SALON LINE, Lastadijas tänav 14, Riia, on vaja registreeruda jaotises Registreeru ja täita täpsustatud andmed jaotises Professionaalid. Määrame Kliendile oma SALON LINE'i kasutajakonto ja aktiveerime konto PROFina – privileegide saamiseks.
Juhul, kui Klient on professionaal ja on juba hankinud oma SALON LINE'i kasutajakonto, siis on vaja täita jaotises Professionaalid toodud andmed ja aktiveerime konto privileegide saamiseks PROF-ina. Kui Kliendil on juba oma SALON LINE PROF kliendikonto, kutsume Teid ostlemist alustama logides sisse oma SALON LINE kasutajakontole – ostlemine on kiirem ja mugavam, samuti on Teil võimalik vaadata oma tellimuste ajalugu, soovi nimekirja ja muud teavet igal ajal.
Tellimuse vormistamiseks tuleb vajutada lahtrisse "Vormista tellimus" ja täita määratud andmed, sooritada makse või tasuda peale Ettemaksuarve laekumist (olenevalt Tellimusele valitud Tarne-kviitungi ja Maksetüübist) .
Tellimuse kinnitus/arve saadetakse registreerimisel antud e-posti aadressile.
Tellimus saadetakse teele 1-2 tööpäeva jooksul peale makse laekumist.
SALON LINE veebipoe külastamisel ja Tellimuse töötlemise käigus saadud teavet ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ning neid ei avaldata kolmandatele isikutele.
Andmeid on võimalik kustutada!
4.2 Hulgimüüja
Hulgikliendid võtke meiega ühendust telefonil 67808025, et saaksime anda teile teavet SALON LINE veebipoe kasutamise korra, tingimuste ja tingimuste kohta.
5 MAKSE
Professionaalsete ilutoodete spetsialiseeritud veebipoes www.salonline.ee ostes saab Klient valida endale soodsaima ja mugavama makseviisi:
• tasuda Proforma arvega;
Ühe (1) tööpäeva jooksul peale tellimuse vormistamist. Määratud e-postile saadetakse Proforma Arve. Arvel on näha pangarekvisiidid makseülekande tegemiseks.
Broneerime tellitud kaubad 3 tööpäeva, et Klient saaks tellitud kaubad kätte ja neid ei müüdaks teisele kliendile! Tellimus saadetakse kohe peale Makse laekumist.
Tasumise ja tellimuse saatmise protsessi kiirendamiseks tuleb pangaülekande dokumendile märkida Ettemaksuarve number!
• tasuda Maksekaardiga;
• maksa internetipanga kaudu;
• tasuge kauba kättesaamise ajal:
- tasuda SALON LINE kaupluses, Lastadijas tänav 14, Riia kauba kättesaamisel
- tasuda DPD kullerile kauba kättesaamisel
6 KOHALETOIMETAMINE
Spetsialiseerunud professionaalsete ilukaupade veebipoe www.salonline.ee kliendid saavad valida endale soodsaima ja ihaldusväärseima kohaletoimetamise viisi.
Müügilepingu sõlmimisel (peale Kliendi poolt tehtud makse laekumist) peab SALON LINE tellimuse edastama Kliendi poolt kohaletoimetamiseks valitud logistikavedajale. SALON LINE peab selle kohale toimetama Kliendi määratud tarneviisi ja aadressi järgi. Pärast makse laekumist on tellitud ja saadaolevate kaupade maksimaalne tarneaeg:
- Balti riikides on 2 - 4 tööpäeva;
- väljaspool Balti riike - sõltub Kliendi poolt märgitud Tarneriigist. Telefon selgituseks: +371 67808044 / E-post: info@salonline.ee
Suureformaadiliste tellimuste puhul (tehnika / mööbel / riistvara / jne) arvestatakse tarnekulud tellimuse mõõtmete alusel. Telefon selgituseks: +371 67808044 / E-post: info@salonline.ee
Näpunäiteid tarneviivituste vältimiseks:
- Tellimusvormid tuleb täita hoolikalt ja korrektselt, täites kõik nõutavad andmed
- Esitatud kohaletoimetamise teave peab olema täpne, kehtiv ja ajakohane
SALON LINE ei vastuta Tarneprotsessi viivituste eest, nagu oleks tellitud kaup logistikapartneritele õigeaegselt üle antud, kuid tellimuse kohaletoimetamine viibis SALON LINE'i ettenägematute ja/või kontrollimatute asjaolude tõttu.
SALON LINE jätab endale õiguse Tellimusi mitte töödelda juhtudel, kui märgitud telefoninumbril või e-posti teel ei ole võimalik Kliendiga ühendust saada.
7 SEADMETE PAIGALDAMINE
Salongivarustuse transportimisel võib selle tarnida osaliselt lahtivõetuna. Seadmete paigaldus tööd peab tegema Tellija. Kui on vaja monteerimisteenust, saame seda pakkuda! Paigaldamise kuupäeva, kellaaja ja tasu kokkuleppimiseks võtke meiega ühendust.
8 OSTETUD KAUPA TAGASTAMINE
8.1 Ostes jaekaupa (e-poes märgitud jaehindadega ostetud kaubad), on Kliendil õigus kaup tagastada 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest järgmistel juhtudel:
• saadud kaup ei vasta tellimusele;
• kaup on saadetise transportimisel kahjustatud;
• kaup on kahjustatud.
Kaupa ei saa tagastada, kui selle pakend on avatud. Jätame endale õiguse keelduda tagastatud kauba tagasivõtmisest või raha tagastamisest, kui toode ei ole tagastatud algses, avamata seisukorras, toote pakend on mehaaniliselt kahjustatud, pakend on defektne, toote sisu ei vasta. tootekirjeldustes olevale teabele.
• SALON LINE ei pretendeeri tagastatud kaubale enne kauba üleandmist saatjale.
Tootest keeldumise õiguste kasutamiseks peab Klient meid teavitama käesolevast lepingust taganemise otsusest (Tellimine-Ost) selge, põhjendatud ja üheselt mõistetava teatega. Klient peab saatma oma teate taganemisõiguste kasutamise kohta enne taganemisperioodi lõppu. Ostmisest keeldumisel vastutab kauglepingu (olemisel kauglepingu) korral tarbija (Klient) taganemisperioodi jooksul toote kvaliteedi ja ohutuse säilitamise eest. Ostu tagastamiseks võtke ühendust meie klienditoe spetsialistiga.
8.2 Professionaalse kauba ostmisel (e-poest professionaalide näidatud hindadega ostetud kaup, mis on mõeldud professionaalseks kasutamiseks ja kasutamiseks ainult registreeritud klientidele, kes on selle kasutamiseks koolitatud), on õigus kaup tagastada 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. kaubad järgmistel juhtudel:
• saadud kaup ei vasta tellimusele;
• kaup on saadetise transportimisel kahjustatud;
• kaup on kahjustatud.
Jätame endale õiguse keelduda tagastatud kauba tagasivõtmisest või raha tagastamisest, kui toode ei ole tagastatud algses, avamata seisukorras, toote pakend on mehaaniliselt kahjustatud, pakend on defektne, toote sisu ei vasta. tootekirjeldustes olevale teabele.
• SALON LINE ei nõua tagastatud kauba omandiõigust enne, kui kaup on tagastatud saatjale.
Pange tähele, et Läti Vabariigi tarbijaõiguste kaitse seaduse sätted ei kehti ostude puhul, kui toote ostavad juriidilised isikud, sealhulgas füüsilisest isikust ettevõtjad. Professionaalse kauba tellimisel kinnitab Klient, et ta on saanud koolituse tellitud toodete kasutamiseks ning võtab täieliku vastutuse toodete kasutamisest tulenevate võimalike tagajärgede eest. SALON LINE ei vastuta professionaalse toote mittesihipärase kasutamise korral kolmandatele isikutele tekkivate tagajärgede eest.
9 PIIRIMAKSULAKSU
Tellides kauba SALON LINE veebipoest ja valides kohaletoimetamise väljapoole EL-i, võib Kliendile lisanduda imporditollimaksud ja muud maksud kaubalt, kui saadetis on jõudnud määratud sihtkohta. Kõik lisamaksed tuleb tasuda Kliendil. SALON LINE ei vastuta nende maksete eest. Tollipoliitika on riigiti erinev, seega peaksite lisateabe saamiseks võtma ühendust kohaliku tolliasutusega. Lisaks tuleb arvestada, et e-poest kauba tellimisel käsitletakse Klienti kui maaletooja ning järgida tuleb kõiki selle riigi seadusi ja määrusi, kus tellitud kaup vastu võetakse. Kliendi privaatsus on meie jaoks oluline ja soovime, et meie rahvusvahelised kliendid oleksid teadlikud, et piiriülesed tarned peavad avama ja kontrollima ametiasutusi.
10 TOOTJA GARANTIID
Jaeklient
(ostetud toode e-poes märgitud jaehindadega)
Jaeklientidele kohaldatakse Läti Vabariigi tarbijaõiguste kaitse seaduse sätteid.
Kutseline või juriidiline isik
(ostetud toode e-poes professionaalide näidatud hindadega)
Läti Vabariigi tarbijaõiguste kaitse seaduse normid ei kehti ostude puhul, kui toote ostavad juriidilised isikud, sealhulgas füüsilisest isikust ettevõtjad.
Tarbijaõiguste kaitse seaduse normides toodud õiguste saamiseks kutsume Teid ostma e-poest kaupu jaehindadega!
Ostes selles e-poes professionaalsete hindadega kaupu, kinnitab Klient, et mõistab garantiitingimusi ja nõustub nendega.
Defektsete seadmete, elektriseadmete, riistvara materjalide ja/või tootmise korral anname kuuekuulise garantii alates kuupäevast, mil Klient toote valdusse saab (makse laekumine). Selle orderi ajal y perioodi jooksul, kui ilmneb defekt ja on järgitud kasutusjuhendit, siis:
• parandage toode, kasutades uusi või uuendatud osi või
• asendada toode uue või uuendatud tootega või
• tagastame teie ostu väärtuse.
See piiratud garantii hõlmab mis tahes remonti, varuosade väljavahetamist või toote asendamist esialgse garantiiperioodi järelejäänud aja või üheksakümnepäevase või pikema perioodi jooksul. Kõik vahetatud osad ja tagastatavad kaubad on SALON LINE'i omand.
See piiratud garantii kehtib ainult kauba komponentidele, mis ei ole allutatud õnnetusjuhtumitele, hooletustele, vastutustundetule kasutamisele, kasutusjuhendile mittevastavusele, tulekahjule või muudele välistingimustele, volitamata kasutamisele, muutmisele, parandamisele ega ärilisele kasutamisele. Võtke ühendust klienditeeninduse spetsialistiga, et saada juhiseid, kuidas oma tootele garantiiteenust saada.
11 MEIE VASTUTUS
SALON LINE ja selle sidusettevõtted ei vastuta:
• kahjud, mis ei ole meie põhjustatud;
• ärikahjud (sh saamata jäänud kasum, tulu, leping, oodatav sääst, andmed, firmaväärtus või raisatud kulud);
• kaudsed või kaudsed kahjud, mis ei olnud SALON LINE'i ja Kliendi vahelise ostulepingu sõlmimise ajal ettenähtavad ei kliendile ega meile.
Teiste riikide seadused võivad piirata või välistada ülalkirjeldatud tingimusi ja piiranguid.
Me ei vastuta viivituse või suutmatuse eest täita oma käesolevatest tingimustest tulenevaid kohustusi, kui viivitus või täitmata jätmine on mingil põhjusel väljaspool meie mõistlikku kontrolli. See säte ei mõjuta teie õigust saada toode määratud ajal kätte. Kui viivitus algab enne toodete saatmist, ei pea te toodete eest tasuma enne, kui need on lähetatud.
12 KOHALDATAVAD ÕIGUSAKTID
Need eeskirjad on reguleeritud ja kohaldatavad kooskõlas Läti Vabariigi seadusandlusega. Nii meie, SALON LINE kui ka Klient nõustume, et kõik käesolevatest tingimustest tulenevad poolte vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui vastastikust kokkulepet ei saavutata, lahendatakse kõik Ostulepingu sätetest tulenevad ühe poole vaidlused, lahkarvamused või nõue teise poole vastu lõplikult Läti Vabariigi kohtus.
13 MUUDATUSED KAUBANDUSEESKIRJADES
Jätame endale õiguse teha igal ajal oma veebipoe veebisaidil ja tingimustes muudatusi, sealhulgas käesoleva ostulepingu ja veebipoe tingimusi. Klient peab igal ajal järgima käesoleva Ostulepingu, SALON LINE veebipoe kasutustingimusi kasutamise ajal, välja arvatud juhul, kui Ostulepingu ja veebipoe kasutustingimustes tehakse muudatusi seaduse või riigiasutuse poolt. Kui mõni ostulepingu tingimustest ja selle veebipoe kasutustingimustest loetakse mingil põhjusel kehtetuks, tühiseks või jõustamatuks, loetakse see säte eraldatavaks ja see ei mõjuta ülejäänud tingimuste kehtivust ega jõustatavust. .
14 REEGLIDE RIKKUMINE
Kui Klient rikub käesoleva Ostulepingu ja selle veebipoe kasutamise tingimusi ja me ei tegutse, on meil siiski õigus kasutada oma õigusi ja õiguslikku tuge tagantjärele mis tahes muus olukorras.
15 MEIE KONTAKTANDMED
SALON LINE on Galerija Baltik SIA registreeritud kaubamärk.
Juriidilised ja maksete kontaktandmed:
Galerii Baltik SIA Lastadijas tänav 14, Riia, LV1050, Läti
Registreerimisnumber: 40003574010
KMKR registreerimisnumber: LV40003574010
Arvelduse üksikasjad:
Swedbank LV19HABA0551017654257
SEB LV56UNLA0050000810084
Luminor LV64RIKO0002013273335
Täname, et valisite meid! Täname koostöö eest! Varsti näeme!